Friday, July 31, 2015

Promosi Al Quran Tafsir Bertanda


.

teks: Mimi Rahim

Assalamualaikum

Apa khabar sahabat semua selepas sebulan berpuasa?
Alhamdulillah selepas balik dari cuti panjang di kampung,saya  dapat banyak berita gembira ramai yang berjaya khatam pada bulan ramadhan yang lepas. Bayangkan berganda-ganda pahala yang dapat kita kumpulkan. Subhannallah


Ini adalah entri pertama saya selapas cuti hari raya. Hari ini juga saya mula bekerja dengan semangat.
Memandangkan pada bulan ramadhan yang lepas banyak sangat Al Quran tafsir Bertanda yang dapat saya jual, Hari ini saya bermurah hati untuk membuat promosi supaya ramai lagi yang boleh kita bantu untuk membaca Al Quran dah Khatam dengan sempurna.

Promosi kali ini adalah bertujuan untuk memastikan setiap isi rumah umat islam mengandungi satu Al Quran Tafsir sekurang-kurangnya.
.
Terima kasih
Mimi Rahim







No comments:

Post a Comment